BBiznes
5 sposobów na stworzenie dochodowej strony partnerskiej
28 października 2021
Strony marketingu afiliacyjnego zarabiają prowizję poprzez promowanie produktów firmy i kierowanie odwiedzających do ich witryny, aby, miejmy nadzieję, dokonać zakupu.
Ale jak affiliate marketing nadal rozprzestrzeniać online, jak można upewnić się, że witryna jest opłacalne w takiej konkurencyjnej przestrzeni?
Niektóre z tych wskazówek będą uniwersalne, podczas gdy inne będą miały zastosowanie tylko do niektórych stylów affiliate stron internetowych. Niemniej jednak, nie będzie jakiś krzyż bez względu na rodzaj strony masz, więc wiele z tych wskazówek będzie mieć zastosowanie do większości nisz.
Oto kilka różnych typów stron partnerskich ...
Kupon witryn: Są to strony, które oferują kody kuponów, a często starają się uzyskać ruch dla "kupon marki" typów słów kluczowych. Niektóre marki naprawdę nie lubią tego, ponieważ partner nie jest naprawdę generowanie nowej sprzedaży, są one po prostu przechwytywanie prowizji od kogoś, kto był już przy kasie, kiedy zaczął szukać kuponów i kodów rabatowych.
Strony porównujące produkty: Ten rodzaj strony partnerskiej jest ogólnie preferowane do kuponów witryn przez sprzedawców, ponieważ jest generowanie sprzedaży od klienta, który był w frazie badań, ale jeszcze nie zdecydował się na to, co kupić jeszcze. Ponadto, mogą one dostarczyć wartość dla czytelników.
Blogi / Magazyny: Nie musisz mieć całej strony poświęconej tworzeniu prowizji afiliacyjnych. Niektóre z najbardziej udanych partnerów są po prostu wydawcy, którzy ustanowili się w niszy. W rzeczywistości, będziesz chciał zrobić coś więcej niż tylko tworzyć treści promocyjne przez całą dobę, co omówimy w naszej pierwszej wskazówce....
1. Twórz przewodniki
Niezależnie od tego, jaki rodzaj produktu lub usługi promujesz, tworzenie przewodników na jego temat, które wyjaśniają, jak to działa i jak go używać, a także innych pomocnych treści, które nie są po prostu próbuje SPRZEDAĆ, SPRZEDAĆ, SPRZEDAĆ, to świetny sposób, aby zbudować zaufanie w swojej niszy, i pokazać swoim odbiorcom, że jesteś ekspertem w danym temacie.
Każdy może skonfigurować stronę, która idzie na jak wielki ich oferty partnerskiej jest, ale to przychodzi oczywiste, i utrudnia bystry odwiedzających zaufać tej stronie, jeśli brzmią zbyt wiele jak sprzedawca.
Poprzez zapewnienie ton wartości dla odbiorców, i naprawdę kopanie w i pokazując, jak twój produkt, usługa, lub cokolwiek oferujesz działa, a także odpowiadając na mnóstwo pytań związanych, nie tylko będzie pokazać, że jesteś kimś, kto może być zaufany na ten temat, ale masz również zamiar przynieść wiele więcej ludzi do swojej witryny, lub do kanału Youtube, lub gdziekolwiek jesteś tworzenia treści.
Nie można być tylko sprzedaż już, ponieważ bariera wejścia wciąż staje się wyższa, i to ci, którzy włożyli wysiłek, aby przejść ponad i poza z ich treści, które będą wzrastać wraz z falą, podczas gdy reszta ich konkurentów zatonąć.
2. Zawsze bądź split-testing
Jeśli istnieje wiele ofert w swojej niszy, to jest to dobry pomysł, aby podzielić je przetestować i zobaczyć dokładnie, które z nich wykonują najlepiej z odwiedzających. Upewnij się, że jesteś otwierając drzwi do informacji zwrotnej, zbyt. Chcesz usłyszeć, co ludzie lubią lub nie lubią o wszystkim, co promujesz, lub czego szukają.
3. Zostań sprzedawcą
Zamiast być partnerem dla sprzedawców, jest punkt, w którym będzie to bardziej sensowne finansowo, aby stworzyć własną ofertę.
W zależności od niszy, może to być tak proste, jak pisanie obszerny przewodnik lub ebook do sprzedaży, lub może to oznaczać kontakt z fabrykami, aby uzyskać produkt produkowany, lub może to oznaczać ustanowienie relacji drop shipping, lub tworzenie produktów private label, lub wiele innych opcji.
Celem jest tutaj, aby zrobić krok w górę drabiny. Uzyskanie nabywców jest trudna część, więc jeśli jesteś w stanie to zrobić, można również stworzyć własny produkt do sprzedaży do tych nabywców, zamiast po prostu być pośrednikiem w transakcji i akceptując mały kawałek tortu dla swojej pracy.
Kiedy jesteś właścicielem oferty, możesz zarobić więcej za każdą sprzedaż, a także możesz rekrutować własnych partnerów, którzy będą promować Twój produkt w zamian za prowizję, tak jak kiedyś.
Teraz, oczywiście, ta wskazówka jest bardziej praktyczne w niektórych niszach niż inne, ale w pewnym momencie, to zawsze warto zbadać.
4. Twórz relacje z konkurentami
Twoja nisza niewątpliwie ma mnóstwo konkurentów, niektóre będą grać uczciwie i myśleć o wielkim obrazie, inni mogą mieć bardziej krótkowzroczne cele w umyśle i być złymi aktorami.
Pomocne jest zidentyfikowanie dobrych aktorów w swojej niszy i znaleźć sposoby współpracy i pracy razem, które będą korzystne dla was obu. Tak, konkurujesz w tej samej niszy, ale dlaczego nie współpracować z kilkoma innymi osobami, jeśli oznacza to, że Ty i oni możecie wyprzedzić innych?
Weźmy na przykład niszę hazardu online. Na każdą godną zaufania stronę kasyna online przypada garść stron, które nie działają w dobrej wierze. Istnieją uczciwi partnerzy, którzy działają z uczciwością i ci, którzy po prostu chcą szybko zarobić pieniądze, bez względu na to, czy oznacza to wprowadzanie w błąd, czy nieetyczne działanie.
Na szczęście istnieją strony, które śledzą to i pomagają partnerom znaleźć uczciwych partnerów do współpracy i vice versa.
5. Miej wizję swojej strony
Czy planujesz stworzyć dużą, popularną stronę internetową, która będzie trwała lata i lata, aby przeniknąć do bardzo trudnej i lukratywnej niszy, czy też jesteś bardziej zainteresowany podjęciem mniejszej ścieżki mikro-niche, aby zarobić łatwiejszy kawałek mniejszego tortu? Wszystko polega na wyborze opcji, która działa najlepiej dla Ciebie i Twoich ambicji i sytuacji, ale ważne jest również, aby zidentyfikować to.
Jednym ze sposobów, aby wyjść z ładnym zyskiem z ustanowionego affiliate site jest przerzucić go do kupującego, więc jeśli to jest twój plan, będziesz chciał zachować naprawdę dobre rejestry swoich zarobków i wydatków, a dobra dokumentacja procesu utrzymania witryny.
Jeśli planujesz zachować witrynę i po prostu nadal rozwijać go w nieskończoność, jako druga strona medalu, tylko pamiętaj, że istnieje sufit do niektórych nisz, więc jeśli masz stronę internetową o czymś rodzaju niejasne, nawet jeśli dominują niszę, to nie może zarobić wystarczająco dużo, aby żyć z.
Posiadanie wizji i praktyczny plan działania, jest kluczowe - bez względu na to, jaki rozmiar witryny jest teraz, ani jak duży planujesz go rozwijać!
Komentarze